woensdag 12 augustus 2015

Summer body glow

Summer body glow 
Ik word altijd zo blij van producten waarmee je je zongebruinde tintje nog beter kan laten uitkomen en kan verdiepen. Dit zijn drie hele fijne. 


De glinsterende body oil van Annemarie Börlind is een zachte olie met gouden parelmoereffect voor het lichaam. De olie verzorgt de huid met omega vetzuren en candellilawas, vitamine E, wortelextract en bisabolol. De olie is door deze bestanddelen ook geschikt om te gebruiken na een dagje zon, zo accentueer je meteen je (voorzichtig) opgebouwde zongebruinde tintje. De foto zegt genoeg denk ik zo? Mooi he?


Deze olie van Annemarie Börlind bevat geen dierlijke bestanddelen en de kruidenextracten zijn afkomstig uit biologische teelt. De rijke olie is prachtig op je schouders, scheenbenen en voeten (heel erg mooi die glinstering op je wreef als je open schoentjes draagt). Uiteraard kan de olie ook op je décolleté maar pas dan wel op als je last hebt van zonneblaasjes want olie kan in combinatie met de avondzon misschien nog net voor een reactie zorgen en dat wil je natuurlijk niet. Ik smeer het restant van de olie altijd in mijn haar voor extra glans en van de verzorgende bestanddelen word ook je haar erg blij.


De naar citrusvruchten geurende Golden Shimmer bodylotion van Jane Iredale was vorig jaar al een grote favoriet en gaat ook dit jaar weer mee op vakantie. De luchtige lotion is voorzien van een duizelingwekkende hoeveelheid glinsterende deeltjes die het heel mooi doen op gezicht en lichaam.



Deze is net wat subtieler dan de Börlind en aangezien deze textuur niet vet is kan deze op warme dagen ook op mijn bovenarmen en décolleté (met een olie krijg ik dan geheid ontsierende blaasjes op mijn huid)


Onlangs heb ik dit product van Clarins al uitgebreid gereviewd dus nog even in het kort: Dit serum meng je met een bodylotion om zo geleidelijk aan een bruin tintje op te bouwen. Ideaal voor niet al te zonnige dagen of om je bruine kleurtje na een zonvakantie in topconditie te houden. In de lente is dit perfect om alvast een beetje vals te spelen en tijdens de nazomer perfect om dat zomerse gevoel nog even extra lang vast te houden.

Clarins is verkrijgbaar bij parfumerie en schoonheidssalons, Annemarie Börlind bij reformzaak en schoonheidssalon en Jane Iredale bij schoonheidssalons.


Follow on Bloglovin

1 opmerking:

thanks for reading! laat gerust een berichtje achter :)