zondag 18 september 2016

Love Love Love Lovea!

Love Love Love Lovea! 

Ik was al een tijdje met het merk Lovea aan het flirten maar het begint nu wel erg serieus te worden. Ik begon voorzichtig met een shampoo, deze beviel ontzettend goed dus zonverzorging en meer doucheproducten volgden. Nu begint het wel lichtelijk problematisch te worden want het is lastig kiezen met deze douchegels in de badkamer....

Love Love Love Lovea! 

Lovea lanceerde onlangs een lijn van douchegels die zijn geïnspireerd op heerlijke zomerse cocktails, dus als het eerdaags regent en waait en we terugverlangen naar de hitte dan helpen deze doucheproducten je al een heel eind op weg.

Lovea producten hebben een milde formule zonder parabenen, sulfaten en siliconen, ingrediënten die ik zoveel mogelijk uit de weg probeer te gaan. Vooral sulfaten kunnen reacties veroorzaken, ik merk het altijd als ik een shampoo met sulfaten heb gebruikt, dan heb ik altijd last van enorm veel jeuk op mijn hoofd. Maar met Lovea hoef ik me daar dus geen zorgen over te maken. De formules van Lovea Nature Hair & bodycare zijn mild genoeg voor het hele gezin want ze belasten huid en haar niet onnodig met werkstoffen die huid en haar kunnen irriteren.


Je kan met een cocktail onder de douche dus en dankzij Lovea heb je de keuze uit een Blue Lagoon, Cosmopolitan, Margarita, Piña colada of Tequila sunrise. Ik heb er drie uitgetest maar reken maar dat de andere twee ook binnenkort in mijn badkamer te vinden zijn.

De Blue lagoon ontspannende douchegel bevat exotische Monoï olie en neemt je mee naar een azuurblauwe lagune omringd doorkleurrijke exotische bloemen. De Piña colada vind ik een heerlijke cocktail maar deze zoete verwennerij is een serieuze caloriebom, de douchegel daarentegen is een zoete verwennerij om onbeperkt van te genieten. Door zoete geur van kokos en ananas waan je je in een tropisch paradijs!

Welk moment van de dag is mooier? De frisse puurheid van de zonsopgang of de zwoele warmte van de zonsondergang? De Tequila sunrise douchegel zorgt op beide momenten voor een zonnig gevoel door de geur van sappige perzik.

Voor verkooppunten en het volledige assortiment fijne Lovea producten check je de Lovea website.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

thanks for reading! laat gerust een berichtje achter :)