vrijdag 7 oktober 2016

Essie Winter 2016-2017

Essie Winter 2016-2017

OH BEHAVE! toen ik die naam zag dacht ik meteen aan de übercharismatische International man of mystery: Austin Powers en ik denk dat Rebecca Minkoff toch ook wel een beetje aan deze charmeur dacht toen ze deze collectie creëerde. De officiële inspiratiebron is het Londen uit de swingende Sixties, de collectie is een ode aan de hippe feestjes waar slechts de hipste van de hipste nachtvlinders welkom waren.

Kernwoorden van de look zijn overdaad en vrijheid, stiekem jammer dat er weer twee rode tinten in deze collectie zitten maar ergens snap ik het wel want die horen nou eenmaal een beetje bij de winter en zeker bij London baby!

Aan de foto's te zien hebben we te maken met lakjes met glinsterende finishes, ik ben vooral erg benieuwd naar Oh behave! (die MOET ik dus alleen al hebben vanwege de naam...), Getting Groovy, Satin sister en Go with the flowy. Wat een heerlijke collectie, ik kan niet wachten tot ze in de winkel liggen. Nog even geduld tot begin November dus....


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

thanks for reading! laat gerust een berichtje achter :)