maandag 5 december 2016

Collistar Parlami d'Amore herfst/winter collectie

Collistar Parlami d'Amore herfst/winter collectie 

Wat Italië betreft is groot, groter groots toch wel van toepassing en als het om de liefde draait schieten woorden vaak helemaal tekort. Collistar is ook groots in beautyland, sommige producten zijn al ware iconen en in mijn beauty routine bevinden zich ook een paar hele fijne producten van het merk Collistar. Ik kijk ook elke keer weer uit naar de nieuwe make-up collecties van Collistar die altijd op geheel eigen wijze het make-up seizoen benaderen.

Het thema voor deze herfst/winter is Parlami d'amore (vertel mij over de liefde), welke woorden gebruik je als je over de liefde praat en welke kleur hebben die woorden? Toeval wil dat ik nu serieus aan het oefenen ben om het Italiaans onder de knie te krijgen, we gaan altijd op vakantie naar Italië en mijn kleine baby van 10 maanden heeft al een paar Italiaanse boekjes en luistert naar Italiaanse kinderliedjes, ik hoop dat ze de taal zo makkelijk oppikt. Ik kan dan natuurlijk niet achterblijven dus door het bestuderen van beeldwoordenboeken hoop ik mij tegen de zomer toch weer wat beter verstaanbaar te maken.

Deze make-up look van Collistar heeft fluwelig zachte finishes uitgevoerd in zachte roze tinten en diepere bordeauxrode tinten. Kleuren die de kleur van de liefde en alle onderliggende gevoelens inderdaad weerspiegelen.


Bijzonder is dat deze make-up collectie niet alleen uit heeele mooie make-upjes maar ook uit een roll-on parfum bestaat. Speciaal voor deze collectie brengt Collistar het nieuwe parfum Benessere dell'Amore uit in een handige roll-on verpakking.

Deze geur is zoals de naam al doet vermoeden romantisch en bloemig. Mandarijn, bergamot, rode bessen, pioenrozen, orchidee en magnolia vormen samen een zacht en teder parfum dat doet denken aan een prille verliefdheid. Ik ben helemaal weg van dit zachte licht poederachtige parfum met een zachte fruitige en bloemige toets. Bovendien is het formaat van de verpakking erg praktisch voor in mijn to-go toilettastje, ik vind het altijd fijn om een klein flesje parfum bij de hand te hebben.


Uiteraard mag een sterproduct niet ontbreken, het blusher/eyeshadow duo is verkrijgbaar in twee mooie kleurstellingen, ik heb ze overgeslagen omdat ik nog ruim in de blushers zat maar, zal je net zien, helaas liet ik eergisteren een Collistar blusher vallen.... snik snik. Er zijn ook nog drie mono eyeshadows voor de ogen en een witte eyeliner.

Voor de lippen is er keuze uit de Puro lipstick en Magic Gloss infinite colour, elk verkrijgbaar in 4 tinten. De nagels tenslotte worden gelakt in één van de Velvet effect nail lacquers, mooie lakjes met een verlours-achtige finish voor sensuele nagels. Deze lak met schitterende finish is verkrijgbaar in 5 Limited edition kleuren.


Ik kon de verleiding van de roll-on, twee lipsticks en twee nagellakjes niet weerstaan, meer over de lakjes en lipsticks zie je binnenkort terug op de blog. Ik ga nog even verder met Italiaanse woordjes oefenen. 



Geen opmerkingen:

Een reactie posten

thanks for reading! laat gerust een berichtje achter :)