dinsdag 6 december 2016

Viktor & Rolf Holiday Limited edtions

Viktor & Rolf Holiday Limited edtions

Oh wat komen er toch altijd veel heerlijke producten uit voor de feestdagen, van al die mooie limited editions word ik altijd enorm hebberig maar ik mag er van mijzelf altijd maar eentje uitkiezen... Viktor en Rolf Flowerbomb is één van de kanshebbers en ik geloof niet dat ik een uitgebreid verslag moet typen waarom dan wel toch? Het beeld van prachtige flacon zegt meer dan 1000 woorden, en de inhoud van de flacon is enorm fijn. Flowerbomb is een bloemige gourmand, of zoals de designers zelf zeggen, een "floriental".

Flowerbomb is een heerlijke zwoele zoete compositie van patchouli, bergamot, groene thee, jasmijn, roos, en muskus. BonBon is een stuk zoeter, de geur van mandarijn, sinaasappel, perzik, oranjebloesem, jasmijn, sandelhout en amber krijgen een speels en koket karakter door de toevoeging van karamel. De flacon heeft de vorm van een ingepakt snoepje en is uitgevoerd in (hoe kan het ook anders) snoepig roze. Voor mij persoonlijk is BonBon een tikje te zoet.

Spicebomb is voor mij de enige onbekende van deze drie geuren, maar nu ik mij erin verdiept heb ben ik wel nieuwsgierig naar deze stevige herengeur die bestaat uit twee akkoorden. Door het contrast van het vurige (chilipeper, saffraan, leer, tabak en vetiver) en ijzige akkoord (bergamot, grapefruit en roze peper) is deze geur krachtig en warm maar toch fris. De limited edition BonBon en Flowerbomb zijn verkrijgbaar in een 50 ml eau de parfum en Spicebomb in een 90ml eau de toilette. Wacht niet te lang want ze zijn erg gewild deze mooie hebbedingen.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten

thanks for reading! laat gerust een berichtje achter :)