vrijdag 17 maart 2017

Jil Sander Sun SUNPOP

Jil Sander Sun SUNPOP

Wat was het de afgelopen dagen genieten van het mooie weer en ik heb vandaag heel erg zonnig nieuws! Mijn all time favorite zomergeur Sun van Jil Sander komt deze zomer in maar liefst 3 nieuwe limited edition varianten uit.

Onder de slogan Sunpop your summer! brengt Jil Sander de drie kleurrijke flacons met zonnige inhoud uit. De flacons zijn uitgevoerd in bruisende energieke kleuren en elke kleur staat voor een bepaald zomers gevoel. De fluokleurige flacons zijn uitgevoerd in de klassieke flacon en de kenmerkende strakke letter zijn in het wit uitgevoerd voor een mooi contrast.

Arty pink is een bloemige geur met een Oriëntaalse touch, limoen, rode bes, jasmijn, tiarébloesem en vanille. Coral Pop is vooral een bloemige geur met geurnoten van fresia, osmanthus, heliotroop, muskus, amber en een opening van friszoete mandarijnzest. Green Fushion is fris als een ijslolly maar met een warme finish door musk en houtnoten. Daarnaast zorgen vijgenblad, groene sinaasappel, jasmijn en zout water voor een frisse noot.

Deze drie geuren hebben een uiterst zonnige adviesprijs van €35 voor een flacon van 100ml en zijn vanaf eind Maart bij de parfumerie verkrijgbaar. Ik heb het al in mijn agenda genoteerd want vooral Coral Pop en Arty Pink lijken me heerlijke geuren.




Geen opmerkingen:

Een reactie posten

thanks for reading! laat gerust een berichtje achter :)