zondag 11 juni 2017

ANNY Elena & The Unicorn Chrome collection



ANNY heeft weer een hele mooie nieuwe collectie uitgebracht, toen ik deze in de webshop zag vond ik de kleurtjes al mooi maar toen ik ze eenmaal binnen had was ik helemaal verrast. Ik dacht eigenlijk dat het lakjes met een glinsterende finish waren maar de lakjes uit de Elena & the unicorn collectie hebben een spectaculaire chrome finish. 

En dan lakken ze ook nog eens heel erg fijn en zijn enorm dekkend. De lakken zijn in één enkel laagje dekkend en hebben een hele mooie glanzende chrome finish, wel is het zaak om het flesje even goed heen en weer te rollen tussen je handpalmen en eventuele ribbels met een polijstvijl glad te vijlen. 


De lakken hebben dus een enorm fijne formule om mee te werken en dan zijn de kleurtjes ook nog eens ontzettend mooi.... Twinkle Twinkle is een rozerode chromelak, Magic Candygirl een fuchsiaroze die neigt naar paars en Funky rainbow drops is een prachtige blauwgroene tint. 

Wel is het gebruik van een topcoat belangrijk bij deze lakken, ik had na het fotograferen de blauwgroene tint laten zitten maar na een dag schrobben en afwassen is de lak er voor een groot deel afgesleten. Een beschermende topcoat is dus echt wel een must om lang van deze mooie tint te genieten. 

ANNY Twinkle Twinkle
ANNY Magic Candygirl
ANNY Funky Rainbow drops

Naast deze drie spectaculaire kleurtjes zijn er nog drie tinten verkrijgbaar, de flesjes bevatten een royale 15ml en zitten in een handig flesje dat je niet snel zal omstoten. ANNY is exclusief verkrijgbaar bij de filialen van parfumerie Douglas en uiteraard in de online shop.

Anny L-R: Innocent Unicorn tears, #Annycorn & Born to sparkle 

Default - 468x60

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

thanks for reading! laat gerust een berichtje achter :)