vrijdag 23 februari 2018

Clarins Joli Rouge 755 Litchi & 756 Guava


Hoewel het niet lang meer zal duren voor de lentecollecties in de parfumeriezaken liggen wil ik je toch nog even mijn huidige lipstick liefdes uit de Clarins Graphik herfst/winter collectie laten zien. Guava en Litchi zijn Joli Rouge lipsticks, de Joli Rouge lipstick van Clarins zorgt voor een intense kleur en een romige textuur met mooie glanzende finish. De lipstick is verzorgend door biologische zeekraal (hydraterend) en olie uit de kern van de mango (beschemt tegen uitdrogen en zorgt voor een comfortabel gevoel). 


Dit is het type lipstick dat mijn lippen zacht en soepel houdt en niet stiekem laat uitdrogen, de creamy textuur brengt heerlijk aan en voelt heel erg comfortabel aan op de lippen. Gewoonlijk ben ik niet zo'n fan van geparfumeerde make-up producten maar de zoete bessengeur van Clarins lip producten vind ik toch wel lichtelijk onweerstaanbaar....


Litchi is een mooie koele bessentint en Guava een warme koraaltint, links zie je Litchi en rechts Guava. Na een week stevige griep en een paar onrustige nachten had ik eigenlijk geen zin in full face foto's maar dan komen de kleuren toch het mooist tot hun recht....

Dus negeer de wallen maar een beetje haha, wat wel weer een voordeel is van mijn vermoeide gezicht is dat je duidelijk kan zien hoe mooi een koraaltint een vermoeid gezichtje ophaalt. Op de foto met de koraaltint zie ik er nét even wat meer uitgerust uit of maak ik mijzelf dat maar gewoon wijs?

Voor bovenstaande foto's heb ik een basis gebruikt van een Annayaké foundation vermengd met een "illuminateur" van Armani met daarover het nieuwe poeder van Dr. Hauschka. Als accenten een paarse mascara op de wimpers, de wenkbrauwen even aangezet en een highlighter onder de wenkbrauwboog aangebracht.


Naast deze twee mooie lipsticks bestond deze collectie ook uit twee mooie lip potloodjes en een rode lipstick. De lip pencils zijn solo heel erg mooi als je van een matte look houdt maar ze zijn ook erg mooi over de hele mond met een glanzend laagje erover zoals de Clarins lip balm of natuurlijk één van de lipsticks. Ze blijven ontzettend goed zitten zonder echt droog of trekkerig aan te voelen. De rode lipstick 754 Deep Red is echt een klassiek rode tint, mooi, maar ik ben vooral weg van Litchi en Guava.

Hieronder zie je ze eventjes allemaal op een rijtje, van links naar rechts zie je: Lipliner 05 Roseberry, lipliner 06 red, Joli Rouge Deep red, Joli Rouge Litchi en Joli Rouge Guava.

Clarins swatches Graphik look 2017/2018 Lipliner 05 Roseberry, lipliner 06 red, Joli Rouge Deep red, Joli Rouge Litchi en Joli Rouge Guava.